2006-05-07

深圳/東門之旅






返三日放三日…的確好緊要。在這三日假期裡面,其中一日我就同左冰姨、Andrew、詩韻&Circle北上尋歡。當日一早十點幾過左關我地就去左搭深圳MTR;我第一次搭所以覺得好新奇,佢地唔係用地鐵飛;而係用一個好似籌碼的物體當車票(見圖)。我地搭地鐵去到"大劇院"站的萬象城,裡面有一間裝潢非常靚的"王子國宴飯店",我地就在此處飲茶,邊飲邊看大銀幕不停播放的 fashion show感覺好新鮮。

飲完茶我地就搭的士去東門行街,行左無幾耐Circle個購物袋已經 full 左了!哈哈! 行完街我地就去左修甲,終於整左我想整好耐的Gel甲,Gel手甲連修腳都只係一百蚊,真係抵抵抵呀!

晚餐去左近排人氣超勁的"中森名菜"食日本菜,不能不提的係佢地本大menu…大到呀…好攪笑!

飯後再到羅湖商業城行左轉…無收獲。是日行程完畢!

趣聞 : 路經東門街頭,見一正售賣切菜器之地攤;攤檔上有張咭紙寫住"偷聽器",我地望勻都唔知邊到有"偷聽器"?!

4 Comments:

Anonymous 匿名 said...

C,

六日假連放, 三日去台灣, 再加一Day去深圳, 嘩嘩嘩...食玩買...好緊要呀!!

希望出年叫做暫時讀完書, 可以一齊去下台灣就好啦...我就?考試...好緊要呀...

Donald Duck

8/5/06 23:54  
Blogger PEGGIE said...

Amy,

話時話我地個馬來西亞之旅都仲未實行wow!

9/5/06 20:30  
Blogger Wang Xiong said...

我在??西?…?月尾有???(全????)。

11/5/06 23:28  
Anonymous 匿名 said...

why you don't said me
your couise brother

23/5/06 15:23  

發佈留言

<< Home