2006-02-19

陳奕迅演唱會

二月十六號,一行九人去左睇Eason演唱會。當日去到紅館先發現原來Circle幫我地取到些位置非常之好的座位,當時我己經同詩韻講如果吳彥祖都來睇就好了,相信到時我一定會分心。數分鐘後果然有其他artist 出現,不過係"At 17",她們坐了在後我們一行,繼而有Yumiko及一個到依家我都講唔出佢個名的女歌手。
演唱會快將開始,心想這晚一定不會分心了;說時遲那時快,突然間林海峰同彭羚出現於我們後兩行,即時引起一陣哄動,附近既人都舉起相機影相,正當閃光燈閃過不停之際,尾隨林海峰行入坐位既竟然係我夢未以求想見到既吳彥祖! 當時真係開心到我彈起;其實呢個時候Eason己經出左場唱梗第一首歌<浮誇>我唯有好唔捨得咁令番轉身坐低欣賞Eason。
這一晚,陳奕迅唱得好好,唔講無謂野,淨係不停唱,一首<活著多好>真係聽出耳油 。雖然係咁,但係我個心都依然係飛左去後面既Daniel到,我仲忍唔住偷望左佢好多眼,無辦法佢實在太靚仔了!

3 Comments:

Anonymous 匿名 said...

呀祖.又幾似我?

28/2/06 20:37  
Blogger PEGGIE said...

請問你邊忽似?

1/3/06 00:39  
Blogger Cuteypinga said...

嘩...影得咁少相既...

你就好啦..見到吳彥祖.....

10/3/06 02:04  

發佈留言

<< Home